Antikmässan

Kom precis på att jag kommer att missa loppisen vid cupolen på söndag eftersom jag är i sthlm. Loppis låter kanske töntigt men shit vilka fynd du kan göra Och just nu har jag ett nytt projekt som jag tänkte starta upp här hemma till nästa vecka. Jag ska nämligen bygga en sänggavel av spånskiva, skumgummi och något läckert tyg sen vill jag ha ett nattbord. och de är de jag vill fynda! MEN så hittade jag att Sthlm har sin antikmässa i Älvsjö 2-5 april så varför inte ta en sväng förbi när man endå är i krokarna, de kommer nog bli jätte kul!  Sköna hem och Elle interiör och massor mer utställare kommer vara på plats. Även om jag inte hittar mitt nattbord så kanske jag kan finna något annat!
Jag vill ha tyget och bordet i den lantliga romantiska stilen, de ska vara mysigt att sova:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0