Äntligen Fredag...

...Snart lördag men endå. Har jobbat nio dagar i sträck och äntligen förtjänar jag en ledig helg :) ska till stockholm och träffa Maria, fixa håret och gå på antikmässa, som ni förhoppingsvis redan läst om, hoppas jag hinner med allt bara!


Hade tänkt bjuda på lite bilder som jag tog på Ikeas nya utemöbler. Det ser riktigt lyxigt ut och deras kampanj heter "rivieraliv på småländska" de tyckte jag va lite småroligt! men jag har tappat bort sladden så får lägga upp korten efter helgen. Kameran kommer iaf med till sthlm, så därifrån kan jag bjuda på massa härligheter hoppas jag:) Funderar på om det kanske börjar bli dags att visa hur jag bor,  nu när jag fått så många läsare, men om jag håller lite till på de så kanske ni fortsätter besöka mig :)
Den här är min nästa vecka :) den är pytteliten. 1,1kg perfekt att ha med i handväskan.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0