Bed and breakfast!

Det är Måndagmorgon och jag är ledig idag, riktigt härligt! Det är tyvärr inte så fint väder som jag hade hoppats på, lite för molnigt för att äta frukost på balkongen så jag tog lite te och mackor i sängen.  Om ni undrar varför jag skriver att jag äter i sängen så är det för att jag tycker det är lite busigt eller jag är lite allergisk mot smulor i sängen, kanskse pedantisk är rätta ordet, så nu vet ni en som kommer bädda rent tills nästa natt :) Annars har jag inte så mycket mer att skriv om än, tänkte ta ett varv på stan, har sätt lite saker som borde inhandlas.

Gårdagens, Chinos 399:- MQ, Scarves 399:- MQ, Topp 199:- Sisters, Kofta 499:- Sisters och Bälte 299:- Sisters.



OBS! Jag har beställt mitt egna väggord nu så det kommer nog i veckan, Jag håller lite på det så blir det en suprise! Jag tror det kommer bli jätte tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0