Glad påsk!

Oljelampa Lanterna Large Green, RiceOljelampa Lanterna Large Pink, RiceOljelampa Lanterna XL Mint, RiceOljelampa Lanterna XL Purple, Rice

De här söta lycktorna från Inreda skulle jag vilja få i påskägget :) Då skulle jag stapla upp ett par med hjälp av tegelstenar i olika höjder och ha i hörnet på min balkong, för jag har nämligen hittat ett bords kitt som jag vill ha från plantagen och dom här lycktorna skulle pigga upp det ännu mer!


Teaser1(Fast jag vill ha den i turkosblå)
Plantagen Förstå vilken knallig balkong jag skulle få med massa härliga färger på dynor, blommor och lycktor. Ibland måste man bara våga!

Annars är det skärtorsdag idag ju, så snart kommer tjejerna hit så ska vi äta nån liknande påskmiddag och dricka lite vin så får vi se vart det bär av.
Kvällens outfit, inte så party men sött!


Ljusblå jeanspumps från Monki, ankeljeans från Carlings, jacka från h&m med matchande röda naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0