Go Zytomierska

Herregud, kom till jobbet idag och då kom senaste nyheten i bloggvärlden haha som faktikst är riktigt kul att följa. Katrin Zytomierska föredetta schulman brukar sitta med i vakna med the voice och nu har hon uttalat sig om att Charlotte Perellis exman synts på bilder med kineser  och att blondinbella varit otrogen, och nu vill dom alltså stämma Katrin. Men herregud Hänt extra och alla andra skvallertidningar kan ju skriva i princip vad som helst och dom börjar hettsa om vad Katrin bara spekulerar över ...
GO Zytomierska GO GO GO!
Johanna hade lämnat en jätte söt och god godispåse till mig på jobbet bara för att hon är så underbar ! så nu ska jag göra lite mackor i ungnen och te, luta mig tillbaka i soffan käka lite godis och titta på Berg flyttar in hos Marcus Schenkenberg :) (blusen köpte jag idag på Vila)


Och så lite jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0