Happy days på hemtex

Igår gjorde jag veckans tredje fynd, Ni vet att jag skrev om lycktorna från inreda som jag ville ha på min balkong, Nu har jag hittat ett par lycktor från Hemtex som ser snar lika ut och kostar 49:- st, lite skillnad från Inreda som säljer dom för 280 :- st.

Hemtex har happy days 6/4 - 22/4 med massor av bra erbjudanden!

 
Oljelampa Lanterna Large Green, Rice

Påminner ganska mycket om varandra va?  Nu ska jag försöka hitta ett par till lycktor i andra färger och storlekar så ser det nog lite roligare ut, men själva bordskittet får nog vänta till lönen.


Dagens jobb outfit, Ny blus från Sisters 499:- Jeansen jag fick från JC 699:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0