H&M home

Sitter på Lunchen nu och spanade in H&M home som hade premiär för drygt en månad sen. Jag tror att de kommer bli årets största lansering i inredningssammanhang. Men än sålänge har det inte fallit mig helt i smaken även om det är inspererande att titta på. Jag tycker att miljön är superhäftig i de 4 olika stilarna men tygen, nee inte min stil.
 Här är den Neutrala stilen, känslan av oblekt och miljövänligt tyg med handtecknade siluetter som tex människor, flaskor och knappar från
H&M Home (syns inte på bilden)
En annan stil från H&M home är dom kulörta färgerna med härliga mönster av Liselotte Watkins. Riktigt karamelliga kuddar ! Kika in själva och bli inspererade!  Nu ska jag ut i solen en sväng. Det rycktas om fint väder..inget man märker här inne direkt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du börjat blogga nu :)

det är verkligen kul att läsa den .

2009-04-01 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0