Ljusparty

Nu på kvällen har jag varit i Ljunkans matsal på ljusparty med Johanna, Har aldrig varit på det förrut så det var kul med något nytt. De var väldigt mycket folk mestadels tjejer men en del killar med så de var kul. "Partyt" höll på i flera timmar men endå kom jag inte hem med något ... Inte för att det inte fanns något, snarare tvärtom, det fanns så mycket fina saker och allt luktade så gott men ingenting som jag sökte eller behövde kunde jag hitta. Jag var på jakt efter en ljuslykta till mitt sängbord (som jag ännu inte har) så egentligen kanske det är bäst att vänta med detaljerna innan jag har bordet, men har jag en ide i huvudet så har jag och då vet jag precis vad jag ska ha, eller precis och precis har kikat runt lite nu och hittat många fina ljuslyktor på mina favoritsidor.



Alla är så fina men alla får ju inte plats och då blir de ju inget fint heller. Andra vackra ting jag skulle vilja få plats med på nattbordet är...



Bloominghome, Eikkala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0