Matthew Williamson

Den brittiska modeskaparen Matthew Williamson är nästa gästdesigner till H&M. Den 23 april kommer utvalda H&M butiker öppna upp dörrarna för hans nya färgstarka kollektion till damer och till mitten av maj räknar man med att se hans sommarkollektion för både dam och herr. Jag kan gissa att köerna kommer vara långa, har redan kollat upp att jag är ledig då så jag vet en som kommer stå i kö iaf :) Kolla in hans hemsida för lite smakprov!

Matthew Williamson

Matthew Williamson Fashion Designer

Nu ska jag till pc city och köpa datorn av min bror! Sen blir det jobb för mig också.
Dagens jobb outfit, Blus från jobbet (299:- Sisters) ljusa Jeans (899:- puss&kram)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0