Mysfredag!

Börjar med gårkvällen det var riktigt roligt på smygpremiären av Sliver, men inredningen vet i tusan, lysande laserögon var de värsta jag sätt, däremot snygga lampor och sköna myshörnor för dom som bara vill snacka, själva stod vi på dansgolvet hela kvällen!
_MG_4164
Jag och sara, bild lånad från Ågatan.se

Nu har jag Lunch, sprang bort till scorett förrut och köpte mina skor och ett par till fick följa med hem:)

499:-                                                  599:-

Sen köpte jag en jätte söt Paris Kate & I  klänning från MQ, men den får ni nog se på morgondagens grillparty!  ikväll blir det en lugn mysfredag med min familj, då ska jag bara äta gott och lata mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket gumman ! men gud va snygga skorna var, älskar gladiatorskor :)



PUSS!!

2009-04-24 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0