Opertion klädkammare.

Jahopp då har man träffat tjejerna en stund, vi åt mumsiga våfflor i de där cafetornet som ligger i trädgårdsföreningen, kommer inte ihåg vad det heter men de är ett riktigt mysigt ställe. Sen shoppade jag lite till, har nämligen inhandlat färg. Marrakesh blå om det säger er något? Ska måla om ett rör som går upp genom min klädkammare för att få lite färg på det hela, köpte oxå en passande matta till och lite mer skoförvaring från Ikea för det behövs här hemma vill jag lova. Nu väntar jag bara på min Kusin Matilda så ska vi strax börja en pizza och målar kväll :) jag lovar att lägga upp bilder på resultatet! Hoppas ni me får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0