Party like a rockstar!

Är det inte konstigt att  varenda gång man ska ut så har man inget att ta på sig så man måste köpa nytt? Då borde man ju ha en del o välja på nu, men det känns det verkligen inte som. Jag tyckte iaf att Matildas tröja i torsdags var grymt snygg så jag var på jakt efter en lika dan, men dom var tyvärr slut på H&M så jag letade vidare och hittade en liknande på Ginatricot. Det var en "normal" topp så jag gick upp några storlekar så den täcker rumpan. Sen köpte jag en väska med nitar (149:- Ginatricot)  och ett matchande bälte från jobbet (199:- Sisters) Känns lite tufft för att vara mig men kul med något nytt. De klädda pumpsen är mina favoriter från Dna 900:-



Nu bär det av för fest hos Hanna, Ses på platå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0