Tapet!

Skrev i ett tidigare inlägg idag att jag skulle lugna mig lite med sänggavelprojektet och tänka igenom hur jag egentligen vill ha de. Och gissa vad jag nu gått och gjort? jo jag har köpt en tapet till sänggaveln istället! Ni vet känslan när man ser nånting som man bara älskar och inte kan släppa med blicken, då måste man  ju köpa den för då är det väl rätt?! Jag tror iaf det här blir jätte bra. Men tapetsera har jag aldrig gjort själv och någon spånskiva äger jag inte ännu så jag får se när jag kan börja med de projektet :) Jag hittade tyvärr ingen bild på den och jag vill inte rulla ut den ur förpackningen ifall den blir förstörd men jag hoppas att ni snart får se den ändå. Den är neutral och lite blommönstrad, romantisk precis som jag vill ha det och jag köpte den på Rusta 149:- rullen, veckans andra fynd kan man säga. Rusta har faktiskt väldigt fina tapeter, jag har redan en fondvägg i hallen som också kommer därifrån. Hittade även en ljuslyckta som jag köpte för att knyta ihop fondväggen i hallen med min nya lila hallbyrå.

De blev inte så tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0