Tisdagkväll

Har hunnit med en hel del idag känns det som, jobbat, spanska och trixat med kläderna till garderoben och jag var faktiskt ganska duktig på att skilja mig från vissa plagg. Ska testa en kul grej nu i två veckor som Åsa tippsade mig om och de är att hänga alla kläder som vanligt men när jag använt ett plagg måste jag hänga tillbaka de i garderoben fast vänt åt andra hållet, fattar ni? för då ser jag vad de är jag använder och inte använder sen kan jag ju lika gärna skilja mig från de andra plaggen om de ändå inte används.



Blårandiga tröja från H&M (köpt för länge sen) Och mina höga Tiger jeans från JC 1299:-

Kommentarer
Postat av: anna

Älskar när smygreklamen kommer in =) JC is da shit... puss

2009-04-22 @ 08:22:47
URL: http://annnnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0