Ny vårjacka!

Så då har man sprungit av sig några timmar på stan. Jag handlade ett örngott som jag länge kollat in på epok, med texten Älska tryckt i hörnet, har även sett en liknande på Åhlens som jag oxå vill ha, där har man tryckt Dream i hörnet men den var tyvärr slut så jag får se om jag kan ha turen på min sida och hitta det ute på Ikano imorgon, dom skulle ju vara så fina ihop:)


Örngott från Epok 210:-

Nu ska  jag snart iväg och träffa Matilda, Emma och Sara för en fika, så idag äntligen har jag fått chansen att använda min nya vårjacka, lagom väder för den idag :)


Jacka 995:- Sisters (nu 20% på alla våra egna jackor) Jackan har väldens finaste foder så jag väljer att rulla upp den i armarna, Väska 499:- JC med matchande pumps från Wedins. Jeansen är oxå från JC 699:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0