Väggord

Jag skulle ju bygga min egen sänggavel men den får nog vänta lite, var nere på Olssons tyger och kollade lite igår. Hittade tre tänkbara  men känner att jag måste fundera lite till så jag inte bara tar första bästa. Hittade en annan häftig grej man kan göra över sängen annars. Man kan beställa ett eget väggord från my first room Det kanske också kan vara något. Njaa ja måste nog som sagt fundera ett tag till men visst kan de vara fint?



Påtal om ord, just nu är det väldigt inne med bokstäver som bildar ord eller en ensam bokstav som bara visar stil , att ha som dekoration, Jag är lite inne på att köpa små bokstäver som bildar H O M E och ha på min nya byrå i hallen. Det finns att köpa för 10 kr st på handplockat här i Linköping.


Kommentarer
Postat av: anna

så sjukt snyggt!! jag vill haaaaa

2009-04-08 @ 20:17:27
URL: http://annnnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0