Valborg

Gårkvällen var super mysig, när vi kom till make up store blev vi bjudna på lite vin, vi fick även en lott som Emma senare under kvällen vann på (ett läppstift) shoppa gjorde vi me såklart! för min del blev det Fruidelicious parfymen, ett läppstift som fungerar som glans (vill inte ha de där klibbiga som det bli av läppglans) och en foundation som jag endast använder för att täcka småpartier. En trevlig liten present fick jag även med mig hem, sminkficka med ett läppstift och en härlig sommarorange ögonskugga. Efter Make up store tog vi en fika på Santinis och sen lite temys hos mig.



Nu till idag då! Började dagen med telefonmöte, sen cyklade jag hem och bjöd över brosan på frukost, vi gick ner på stan och köpte kläder och skor till honom, sen Lunch på stan och stekte lite på First Hotels uteservering! Nu ska jag duscha så kommer snart Sara Wass och då ska vi ut  och  äta och partajja ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0