Lyx eller Budget

Sitter och äter glass och ser att solen börjar titta fram nu igen.  Var uppe med tuppen i morse så jag har redan hunnit med stallet och hälsat på mormor och morfars grav, dom hade massa söta små kycklingar och fina blommor hos sig :)
Snart ska jag iväg och träffa mamma, är nämligen ledig idag så vi ska käka lunch och sen ska vi hitta på något, jag hoppas jag kan övertala henne om att åka till Ulvåsa, Där kan man kanske hitta lite sköna inredningsprylar och kanske något till golfen? humm om det blir något spelande för mig denna sommar... Något med inredning blir det iaf alltid när man umgås med mamma så det ä bra!

Klänning från Diane VonFurstenberg, Skor från Marc Jacobs, Väska från Chloé och armband från Angela Gotborn.
Ojoj, det här hade blivit dyrt  vilken tur att det finns 1000 kopior av allt, Liknanade smycken hittar du på H&M, klänning och väska finns på Ginatricot och skorna på Dinsko. Dock inte lika snygga men endå lika och prisvärda !


Gillar Marc Jacobs vårfräscha väskor, här en minst lika snygg och liknande från Asos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0