Visual Merchandising

Idag på jobbet kom Jörgen och överraskade oss med sitt besök, Jörgen är Visual merchandaser (om jag nu stavat rätt) Dekoratör med ett annat ord för Sisters. Han kommer hit ibland och hjälper till och ger oss tips på hur vi kan varuvisa i butik och på dockor & torsos. Det var lika kul och inspererande som vanligt att ha honom här så nu ska jag gå ut i butiken igen och hänga om för fullt :) Efter jobbet kommer Emma och Matilda att plocka upp mig så ska vi ut till Emma på landet och gå ut o gå och bara mysa med lite middag ikväll, jag kommer alltså skolka från min spanska... inte bra, men känner mig inte motiverad alls idag!

With Love From Victoria
(Sisters reklam med victoria Silvstedt från -07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0