Oliver Funiture

Hej sitter på jobbet nu ska strax prova ut lite bikini. Corren tv har precis varit här och intervjuat mig om studentiderna, hur försäljningen går osv. De va lite nervöst men kul, jag tänkte att de kommer ju endå ingen se tills han sa att den kommer rulla en gång i kvarten hela sommaren haha! sak samma imorgon är jag ledig så då hoppas jag på lite seriösare inlägg har varit extremt lat sista tiden men men,  kan lägga upp en bild på en fin soffa till köket från Oliver furniture men allra helst är drömmen att kunna ha farmors gamla kökssoffa, ni vet en såndär lång och gammal, men jag vet inte om den får plats, man bor ju inte i hus direkt. De som skulle vara roligt med den är att soffan har en historia och de tycker jag om. de har tex varit min pappas säng, på den tiden levde man igen lyx direkt.  får hem och mäta en extra gång ikväll, jag kan klämma in den av ren vilja om de ska vara så :)


Oliver funiture är ett danskt märke, denna soffa kostar 5000:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0