Vackra vårväder

Så himla härligt väder! Nu på förmiddagen hade jag 18,8 grader på min balkong:) Och snart kommer mamma och pappa och hämtar upp mig så ska vi luncha, hoppas på någon mysig uteservering, bara och sätta på sig varma kläder och njuta av solen :)
Sen blir det jobb för min del börjar kl 13 då e de dags att fixa ny kampanj. Det blir examensklänningar och jag lovar att dom finaste finns hos oss på Sisters!!! Önskar att jag själv kunde köpa flera stycken av dom men vad ska jag med en vit klänning till?  Tänkte leta fram lite bilder så ni får en överblick om hur det ser ut.

Konstigt att så fort solen tittar fram blir man så glad att man tänker direkt på sommaren! därför tänkte jag visa vad jag vill ha i sommar... Jag SKA ha baddräkt till min stråhatt:) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0