Carrie klänning

Vilken fin det dag det blev då, har iofs tillbringat mesta tiden på jobbet men de gick undan idag igen, Mötte upp Matilda och Wassi på stan när jag slutat och hittade en dröm i tyll, en Carrie klänning på Monki, fanns i puderrosa svart och vitt, Den vita blir nog min imorgon, kände mig så stressad när jag hittade den eftersom det var stängningsdags, inte kul när folk ska dröja jag vet hur det känns, så jag ska dit vid öppning imorgon och testa i lugn och ro! Synd bara att man inte tar studenten i år igen för då hade den vart perfect! men kanske kan bli nått till Midsommar, då behövs en hel resväska med söta sommarklänningar till alla festligheter. Boende och allt är klart till de nu, Vi 10 tjejer kommer bo i ett hus en bit från Strand, det ska bli så jäkla kul! Oj va pepp jag blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0