Hej Ågatan

Så nu är jag hemma igen från en underbar dag i Stockholm, stannade bara över dagen denna gång och den tillbringades på Gröna lund :) kul kul! Roligt oxå att Per Gessle stod bakom mig till kön för stora bergodalbanan (kommer inte ihåg vad den heter) eftersom jag senast såg honom förra helgen, måste tillägga att han bangade ur kön och åkte aldrig, men han hade iaf åkband haha ajja onödig info! Hann även träffa min gudfar Klasse och hans söner en stund på Djurgårn innan jag åkte hem,  roligt att se dom. Nu är jag vrålhungrig så ska köpa med mig lite mat till Hanna tänkte jag så blir det utgång ikväll, de va länge sen känns det som, har skrapat fram lite gott sommardricka :)



Kanske vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0