Hej igen!

Har varit lite seg på att skriva i helgen för jag har gjort så mkt annat, igår hade vi tex myspys hemma hos Matilda, jag och Milla beställde Mat från Sol & ris och de andra åt sushi och så tittade vi på Robinson, Har inte hängt med i de tidigare men de var ganska kul, vi var bara tvunga att utmana varandra om vem som kunde hålla armen uppe i vädret längst, och jag förlorade såklart, men men tror inte de kan bli någon robinson av mig ändå ;)



Har köpt ett sängbord idag, fast det är inget sängbord. Det är en växtpall till krukväxter som jag köpte för 149:- på Plantagen.  Jag lovar att ni snart ska få se hela min sovalkov med sängstommen och allt vill bara fixa piffet så de ser helt okej ut ;) inget kul med halvfärdiga saker.  Det är kanske bäst om jag går in på nätet och beställer hem mitt piff nu med en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0