Per Gessle

Jag har haft en underbar tripp med mina vänner i Stockholm. Vi mötte upp Maria på Djurgårn och käkade innan Gessle, Marie Fredriksson dök upp och de va en sån jävla stämmning, Ska försöka lägga upp några filmsnuttar senare  :)
 
Måndagen började med feting frukost på Cafe Créme på Östermalm sen började vår 8 timmars shopping. Jag fick äntligen tag i en sommarröd kavaj med axelvaddar från Beyond retro, skugga till ögonbryna och Dior borstar och penslar som lovar livslång kvalite hehe får vi se om de håller vad de lovar, köpte dom iaf inne på NK så jag fick Personalrabatten, fick även med en sminkväska med foundation, mascara, läppglans och skugga från Dior beauty.  

Love love love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0