Pink Pink Pink

Gick in på H&M på Ikano, man hänger ju endel där ;) och så stöter jag på en del av M Williamson kläder, jag trodde att bara city butiken skulle få in från hans collektion eftersom de inte har ungdomsavdelning på Ikano men tur hade jag, hittade ett par snygga bikini trosor som jag tänkte ha till en svart överdel som snart är min från JC. (har lagt undan lite) Kan iofs tänka mig att stan har mer än ikano, jag hoppas de iaf annars är det lite dåligt, för det fanns inte så mkt att välja på och tur e väl de förresten måste hålla i pengarna lite.

Vad tycker ni? Härliga färger när man blir lite brunare kanske ;)


Nu ska jag fixa mig lite så blir det ett par glas på nått mysigt ställe med tjejerna ikväll. Tjena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0