Väninnan

Nu har jag slutat jobbet och den här dagen har gått fort och varit rolig :) Snart så kommer Matilda och hämtar upp mig så ska vi ut till Emma på lite filmkväll. Ska få låna boken vänninan skriven av Denise Rudberg av Matilda, så får vi se vad jag tycker om den, alla de andra tjejerna tycker dom är super bra och så bra att det finns en hel serie så har man och göra när man solar i sommar :) 
Förresten blir det skorna på Dinsko istället för scorett, det är skillnad på 9 och 13 cm klack, hehe ;) men glömde plånboken hemma så fick lägga dom tills torsdag då jag jobbar igen, nu väntar två lediga dagar!
  



Ha en super skön kväll!

Kommentarer
Postat av: anna

Den är den bästa boken.. nu kommer du läsa hela sommaren...

2009-05-18 @ 19:53:47
URL: http://annnnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0